هتل آپارتمان حریرستان مشهد، هتل آپارتمانی نوساز و شیک
نوشته شده توسط : gheirati

یکی از ویژگی‌های هتل‌های نوساز وضعیت سلامت لوازم اتاق و از آن مهم‌تر وضعیت نظافت و تمیزی آن هتل است. البته ویژگی دیگری نیز وجود دارد و آن هم خدمات و امکانات بیشتر و بهتر است. انتخاب هتل نوساز با ستاره‌های کمتر یک انتخاب هوشمندانه برای رزرو هتل ارزان است. هدف از نوشتن این مطلب معرفی و بررسی هتل آپارتمان حریرستان مشهد می‌باشد. این هتل آپارتمان گزینه‌ای عالی برای افرادی است که به دنبال رزرو هتل در مشهد به قیمت ارزان هستند.

آژانس گردشگری "های هتل" در تلاش است، با معرفی هتل‌ و هتل آپارتمان‌های فول امکانات و مقرون به صرفه سفری لذتبخش را برای شما به ارمغان آورد. با رزرو هتل آپارتمان حریرستان مشهد مطمئن باشید، بهترین انتخاب را با صرف کمترین هزینه داشته‌اید.

معرفی هتل آپارتمان حریرستان مشهد

مسافران سخت پسندی که به دنبال اقامت و رزرو هتل آپارتمان خوب مشهد هستند، هتل آپارتمان حریرستان همان است که به دنبالش بودند. از سال تاسیس این هتل آپارتمان بیش از 3 سال نمی‌گذرد. زیرا هتل آپارتمان حریرستان در سال 1397 آغاز به کار کرده است. ستاره‌های یک هتل نشان دهنده امکانات و خدماتی است که آن هتل ارائه می‌دهد. اکثر هتل آپارتمان‌های مشهد تنها 1 ستاره دارند و 2 ستاره بودن حریرستان نشان کیفیت بالای این هتل است.

جالب توجه است که هتل آپارتمان حریرستان 10 طبقه می‌باشد منتهی طبقه اول و دوم و منفی از آن این مجموعه نیست. با این وجود این هتل 7 طبقه و 49 واحد اقامتی بسیار شیک دارد. پرسنل این هتل از آشپز تا خدمات خانه داری افرادی خوشرو و آموزش دیده هستند. با رزرو تور مشهد می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت در تور مشهد شرکت کنید. مزیت شرکت در تور ارائه خدمات رایگان و تخفیفات ویژه فصلی است.

قوانین هتل آپارتمان حریرستان

  • معمولا تمامی هتل‌ها موظف به رعایت برخی قوانین و مقررات هستند. این قوانین از طرف صنعت هتلداری ایران به ثبت رسیده و لازم الاجرا می‌باشند.
  • تحویل اتاق به مسافران راس ساعت 2 ظهر یا 14 صورت می‌گیرد.
  • تخلیه اتاق به پذیرش راس ساعت 12 ظهر صورت می‌گیرد.
  • چنانچه مسافران زودتر و یا دیرتر از ساعت مقرر اتاق را تخلیه و یا خواهان اقامت در اتاق باشند، باید هزینه جداگانه بپردازند.
  • زوجین برای رزرو اتاق نیازمند ارائه مدارک شناسایی و صیغه نامه رسمی هستند.
  • بانوانی که قصد اقامت در هتل را دارند تنها با ارائه مدارک شناسایی پذیرش می‌شوند.
  • اقامت کودکان زیر 3 سالی که از سرویس استفاده نمی‌کنند رایگان است.

خدمات و امکانات هتل آپارتمان حریرستان

خدمات:

در این هتل آپارتمان ممتاز خدماتی چون خانه داری، باربری، خدمات معلولین، خدمات خشکشویی و خدمات تاکسی سرویس ارائه می‌شود.

لابی:

لابی مهم‌ترین بخش یک هتل است و اقدامات پذیرش به صورت 24 ساعته در آن انجام می‌شود. لابی این هتل محیطی آرامش بخش دارد و مجهز به تلویزیون رنگی، مبلمان، سیستم گرما و سرما، سرویس بهداشتی، تلفن و اینترنت رایگان می‌باشد.

واحدهای اقامتی:

اتاق‌های این هتل از 2 نفر تا 6 نفر را به صورت معمولی و فولبرد پذیرا می‌باشد. تمامی واحدهای اقامتی بسیار تمیز و شکیل هستند و نیازهای رفاهی مسافر را بر طرف می‌کنند. برخی از این امکانات شامل: سرویس بهداشتی، حمام، سیستم تهویه، سیستم گرمایش

و سرمایش، آباژور، خوشخواب استاندارد، لوازم بهداشتی پک و... می‌باشد.

رستوران:

 

کیفیت غذایی هتل آپارتمان حریرستان مشهد عالی است. رضایت مسافران از تنوع غذایی نیز در سطح مطلوبی قرار دارد. سرو غذا توسط آشپزانی حرفه‌ای در سه وعده به صورت بوفه در دسترس قرار می‌گیرد.

چایخانه:

چایخانه مجموعه محیطی مناسب برای رفع خستگی روزانه است. چای برای ما ایرانی‌ها از ملزومات است و هتل آپارتمان حریرستان با احترام به این نیاز پذیرای مسافران خود است.

پارکینگ، نمازخانه، روم سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، آسانسور و... بخشی از دیگر خدمات این هتل هستند. برای رزرو هتل آپارتمان حریرستان قبل از تکمیل ظرفیت به "های هتل" مراجعه کنید.

مزایا و آدرس هتل آپارتمان حریرستان

رزرو هتل نزدیک حرم این امکان را فراهم می‌کند تا مسافران بتوانند ظرف زمان کوتاه به حرم مشرف شوند. هتل آپارتمان حریرستان مشهد از آن هتل‌های نزدیک حرم است که خدمات تاکسی سرویس نیز دارد. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا(ع) با پای پیاده 10 دقیقه زمان نمی‌برد.

علاوه بر این مزیت رزرو هتل آپارتمان حریرستان مشهد آن است که به بازارهای اصلی چون 17 شهریور، زیست خاور و بازار رضا دسترسی خوبی دارد. به دلیل نزدیکی به مترو و بی آر تی حمل و نقل بسیار آسان و مقرون به صرفه خواهد بود.

آدرس هتل آپارتمان حریرستان: مشهد، خیابان شارستان، نبش شهید شوشتری 2

شهر مشهد جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد برای بازدید از این جاذبه‌ها و رزرو تور از آژانس مسافرتی "های تور" دیدن فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: